Báder Márton

A Magyar Kosárlabdázók Országos Szövetségének következő elnöke a sportlapnak nyilatkozott.

bader-marton-kosarlabda-akademia.jpg

– Mikor jutott az az eszébe, hogy elinduljon a Magyar Kosárlabdázók Országos Szövetségének elnöki posztjáért?
– Szép és kerek pályafutás áll mögöttem, ami rengeteg élményt adott – válaszolta a Nemzeti Sportnak adott exkluzív interjúban Báder Márton, korábbi 98-szoros magyar válogatott center, aki az egyedüli elnökjelölt az MKOSZ május 2-i küldöttgyűlésén, amely előtt szerdán kiderült, hogy a 13 éve regnáló Szalay Ferenc nem indul újra. – A sikerek miatt hálás vagyok a sportágnak, a szakembereknek, a vezetőknek, akikkel együtt dolgozhattam, és már nem aktív sportolóként is szeretnék tenni a magyar kosárlabdáért, a magyar sportért.

– Nyolc éve vonult vissza a játéktól, azóta milyen a kapcsolata a kosárlabdával?
– Hat éve a Szolnok szakmai igazgatójaként beleugrottam a mély vízbe, hiszen az akkor legsikeresebb férfiklubnál kezdhettem vezetőként dolgozni. Ezután a Budapesti Honvédnál láttam el vezetői feladatokat, utánpótlásban és a tavaly huszonegy év után újra az élvonalba feljutó felnőttcsapatnál. Ha megkérdezik, mivel foglalkozok, akkor azt válaszolom, sportvezető vagyok.

A teljes interjút a Nemzeti Sport felületén olvashatják el.

Nyitókép: honved.hu

Ziccer

Gondolataink kedvenc sportágainkról.

süti beállítások módosítása