Ma már döntők

10 órakor a lovaglással kezdetét veszi a női döntő, a budapesti öttusa-világkupán.

52851293866_4717375406_c.jpg

A magyar hölgykoszorú egészen kiválóan teljesített eddig, hiszen öten is döntőbe kerültek. Gulyás Michelle az 5., Guzi Blanka a 7., Bauer Blanka a 11., Réti Kamilla a 14. és Barta Luca a 15. helyről kezdheti meg a finálét.

"Nehézkesen, de végül jól sikerült a vívás, úgyhogy tudtam, hogy ma tartalékolhatok. Az volt a cél, hogy minél több bónuszpontot szerezzek – azt a kettőt, amit meg lehetett – és odafigyeljek a lövészetre, hogy a fizikai számokban valóban tudjak tartalékolni. Bár lesz egy nap pihenőnk, mégis jobb érzés így a döntő előtt állni. Még sosem nyertem bónuszvívást, így - főleg a tegnapi után - jó érzés volt, hogy én maradtam a páston a végére.” - mondta a világ legjobb női öttusázója, Gulyás Michelle.

Annak örülök a legjobban, hogy sikerült a bónuszon szúrni, hármat is – ez most a legújabb rekordom. Ezen kívül pedig a tegnapi vívásnak örülök nagyon, végre kijött, amit szerettem volna, felszabadultan mozogtam a páston.” - ezek pedig Guzi Blanka szavai.

dontok.JPG

Az urak csak egy picit maradtak el a hölgyektől. Ők négyen képviselik a magyar színeket a fináléban. Az „A” csoportból Demeter Bence jutott tovább, a „B” csoportból az összes magyar fiú – Koleszár Mihály, Bőhm Csaba és Szép Balázs – az első 9-ben végzett, így ők küzdhetnek holnap az érmekért.

Hajrá magyarok!  Irány a Ludovika!

Forrás és kép: MÖSZ/Buza Virág

Ziccer

Gondolataink kedvenc sportágainkról.

süti beállítások módosítása